مسابقه رنگ آمیزی روز جهانی تالاب ها (ویژه کودکان و نوجوانان)

دفتر طرح حفاظت از تالاب های ایران به مناسبت روز جهانی تالاب ها مسابقه نقاشی ویژه کودکان گروه سنی 6-11 سال را برگزار می کند. این مسابقه با توجه به اهمیت جهانی تالاب ها جهت افزایش سطح آگاهی های عمومی نسبت به موضوع تالاب ها و ضرورت حفاظت از آن ها در سراسر دنیا اجرا می شود.

شعار امسال روز جهانی تالاب ها «تالاب‌ها را ارج نهیم، احیا کنیم مدیریت کنیم و دوست بداریم» از سوی کنوانسیون رامسر انتخاب شده است. بر این اساس از کودکان و نوجوانان علاقمند به شرکت در این فراخوان دعوت می شود پس از رنگ آمیزی پوستر معرفی شده از سوی کنوانسیون، فایل را به همراه یک فیلم کوتاه برای سازمان حفاظت محیط زیست و طرح حفاظت از تالاب های ایران ارسال کنند.

محتوای ویدیو می بایست به یکی از محورهای شعار امسال شامل؛ چگونگی اهمیت دادن، احیا، مدیریت و عشق ورزیدن تالاب یا توصیفی از تجربه در کنار تالاب اشاره داشته باشد. شرکت کنندگان می‌توانند ویدیو (حداکثر 120 ثانیه، حداکثر حجم 64 مگابایت) یا تصویری (در فرمتJpg، حداکثر 9 مگابایت) از خود به همراه رنگ آمیزی را حداکثر تا 30 دی ماه 1400 به شماره واتس اپ 09302924958 ارسال تا با نام فرد ارسال کننده در شبکه های اجتماعی طرح حفاظت از تالاب های ایران منتشر شده و در پایان به افراد شرکت کننده در این فراخوان جوایزی اهدا خواهد شد.